Formy doskonalenia

Tworzymy prostą grę w Python z wykorzystaniem
Tworzymy prostą grę w Python z wykorzystaniem biblioteki Pygame 0

29 listopada 2021, godz. 17:00 do 1 grudnia 2021, godz. 18:30

Stanowisko komputerowe

Cyfrowy Escape Room - pomysł na uatrakcyjnienie
Cyfrowy Escape Room - pomysł na uatrakcyjnienie edukacji (nie tylko zdalnej)

24 listopada 2021, godz. 15:30-17:00

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Smołdzinie

Jak uczyć programowania w przedszkolu ze Scratch
Jak uczyć programowania w przedszkolu ze Scratch Junior?

20 listopada 2021, godz. 09:00-11:15

Stanowisko komputerowe

Co potrafi Python? Programujemy na zajęciach
Co potrafi Python? Programujemy na zajęciach pozalekcyjnych – przykłady gotowych projektów w Pythonie

25 października 2021, godz. 17:00 do 27 października 2021, godz. 18:30

Stanowisko komputerowe

Jak tworzyć aplikacje interaktywne na każdą lekcję
Jak tworzyć aplikacje interaktywne na każdą lekcję

23 października 2021, godz. 09:00-11:15

Stanowisko komputerowe

Co potrafi Scratch? Programujemy na zajęciach
Co potrafi Scratch? Programujemy na zajęciach pozalekcyjnych – przykłady gotowych projektów w Scratchu

18 października 2021, godz. 17:00 do 20 października 2021, godz. 18:30

Stanowisko komputerowe

Jak oswoić każdą tablicę / monitor interaktywny?
Jak oswoić każdą tablicę / monitor interaktywny?

16 października 2021, godz. 09:00-11:15

Stanowisko komputerowe

Wykorzystanie mediów społecznościowych do
Wykorzystanie mediów społecznościowych do komunikacji i promocji szkoły

12 października 2021, godz. 16:30-18:45

stanowisko komputerowe

Jak uczyć programowania w klasach I-III?
Jak uczyć programowania w klasach I-III? Praktyczne przykłady dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej

11 października 2021, godz. 17:00 do 13 października 2021, godz. 18:30

Stanowisko komputerowe

Wykorzystanie metody WebQuest w nauczaniu
Wykorzystanie metody WebQuest w nauczaniu

29 września 2021, godz. 17:00-19:15

Stanowisko komputerowe