Gamifikacja, WebQuest i odwrócona klasa na lekcji języka obcego

języki obce

Termin spotkania: 23 stycznia 2019, godz. 14:30-17:30 

Adresat: nauczyciele języków obcych

Miejsce realizacji: sala dydaktyczna nr 29 ODN Słupsk, ul. Bałtycka 29

Forma:

Warsztaty

Status:

NABÓR ZAMKNIĘTY

Czas trwania:

4 godz. dydaktycznych

Adresaci:

nauczyciele języków obcych

Cena:

forma bezpłatna

O szkoleniu:
  • Wprowadzenie do gamifikacji (m.in. podstawy neurobiologiczne funkcjonowania mózgu w kontekście gamifikacji), prezentacja elementów mających wpływ na projektowanie gamifikacji w edukacji.
  • Prezentacja portali edukacyjnych wykorzystujących gamifikację.
  • Projektowanie zajęć zgodnie z założeniami gamifikacji.
  • Wprowadzenie do metody webquestu.
  • Projektowanie zajęć zgodnie z założeniami metody webquest.
  • Wprowadzenie do metody odwróconej klasy.
  • Projektowanie zajęć lekcyjnych opartych na metodzie odwróconej klasy i zasobach portalu KhanAcademy.

Miejsce szkolenia:

sala dydaktyczna nr 29 ODN Słupsk, ul. Bałtycka 29

Termin:

23 stycznia 2019, godz. 14:30-17:30 

Koordynator formy:

Marta Młyńska - konsultant ds. wspomagania nauczycieli języków obcych oraz rozwoju szkół i placówek oświatowych 

tel. (59) 84 23 567 wew. 38

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Organizacja:

Maksymalna liczba uczestników: 20 osób.

O zakwalifikowaniu się na daną formę i szczegółach organizacyjnych poinformujemy Państwa pocztą e-mail.

UWAGA: Dane na zaświadczeniu generowane są na podstawie formularza zgłoszeń.

Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowo podane przez uczestnika informacje dotyczące danych osobowych.

W celu potwierdzenia swojego uczestnictwa w warsztatach proszę uzupełnić formularz poniżej

FORMULARZ REJESTRACYJNY:  NABÓR ZAMKNIĘTY

Odwiedza nas 51 gości oraz 0 użytkowników.

Joomla Social Extensions