Doskonalenie - WSPIERANIE W ROZWOJU DZIECKA MŁODSZEGO

 

INFORMACJE ORANIZACYJNE:

Poniżej zamieszczamy ofertę na rok szkolny 2018/2019.
Na miesiąc przed planowanym szkoleniem podane zostaną: 
 szczegółowy termin (data)
  formularz zgłoszeniowy

Prosimy o śledzenie aktualności poprzez zakładkę SZKOLENIA i KALENDARZ SZKOLEŃ.

Przepraszamy - strona w budowie 

  • Gry i zabawy matematyczne w edukacji wczesnoszkolnej
  • Działania twórcze wspomagające opanowanie umiejętności matematycznych w przedszkolu.
  • Eksperymenty i doświadczenia na zajęciach edukacji przyrodniczej
  • Kompetencje kluczowe w rozwoju ucznia i doskonaleniu zawodowym nauczyciela.
  • Wykorzystanie pomocy dydaktycznych w edukacji polonistycznej w klasach I-III
  • Świadomość językowa dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

  • Programowanie w klasach I-III z Baltie
  • Programowanie. Praktyczne projekty w języku Scratch w szkole podstawowej
  • Przedszkolaki wykorzystują komputer
  • Tworzę i używam materiały interaktywne

  • Małe dziecko chce się bawić i uczyć- Cztery pory roku
  • Metody aktywizujące w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
  • Eksperymenty i doświadczenia w edukacji wczesnoszkolnej
  • Kreatywność dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
  • Taniec w edukacji wczesnej dziecka
  • Praca metodą projektu w edukacji wczesnoszkolnej.
  • Twórczość kreatywna w pracy z papierem
  • Ruch dla uczenia się. Metody normalizujące funkcjonowanie dziecka w sferze percepcyjno- motorycznej
  • Zabawy muzyczno-ruchowe w edukacji wczesnej dziecka
  • Gry i zabawy dydaktyczne w przedszkolu.

  • Terapia i motoryka ręki jako element pracy z dzieckiem z trudnościami grafomotorycznymi
  • Muzykoterapia dziecięca
  • Jak skutecznie stymulować rozwój mowy dziecka na zajęciach edukacyjnych
  • Pedagogika zabawy w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
  • Dysfunkcje sensoryczne a możliwości edukacyjne dzieci
  • Zachowania trudne. Przyczyny oraz sposoby radzenia sobie z nimi
  • Uczeń z trudnościami w nauce, w tym uczeń młodszy.
  • Uczeń z trudnościami w nauce, w tym uczeń młodszy.
  • Konstruowanie programów edukacyjno- terapeutycznych w myśl reformy. Tworzenie programu terapeutyczno- edukacyjnego.
  • Praca wychowawcza i dydaktyczna w klasie integracyjnej

powrotpowrót

Odwiedza nas 265 gości oraz 0 użytkowników.

Powered by JS Network Solutions